Vända på dygnet?

Igår var jag uppe halva natten för att tvätta. Vad gör man inte för att pållen ska ha rena grejor;)
Blev lite halvknasigt med dygnsrytmen bara.
Bäst att inte fastna framför datorn utan sätta igång med min "to do list".
Idag ska jag ha hoppträning för min elev. Jag har tänkt bygga upp en bana som dels kräver att galoppen är igång och att piloten fattar en beslut. Min elev har lite problem att se avstånd och "rida på ögat", därför är det något vi måste slipa på. Överlag tycker jag att alla inklusive mig själv borde träna mer på det. Särskilt känns det som att jag iallafall måste lära mig att bli klar tidigare, våga fatta ett beslut och sedan rida på det.
Hhuum, det där med ridning och hoppning är en svår sport.
Ärtan ska få ridas ut idag. Även fast jag har lust att trimma i ridhuset så behöver hon få komma ut och bara lufta sig...imorgon däremot tänkte jag försöka få till att hoppa några större språng!
Väntar med spänning på att våra nya "teamschabrak" ska anlända:)
Vi har satsar på kvalité och stilrena schabrak, hoppas de är snygga!

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Sv: ELLER HUR?! :D Jag tycker det är skitläckert på henne, mycket snyggare än på Fame! Men på en ljusare fux gör det sig nog inte lika bra. Tur vi har våra mörka prinsessor =)

2011-06-22 @ 12:57:05
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0