Förkylning på gång...

...misstänker starkt att det är förkylning på gång för min del.

Idag har jag väldigt ont i halsen, känner mig hängig och frusen.

Trots det har jag bitit ihop, jobbat 7-15 och nu blir det bara ett snabbt stopp hemma för att sedan åka till stallet.

Väl i stallet ska Ärtopärto motioneras...planen var uteritt men 2 plus och kulingvindar är inte att leka med. Blir därför ridhuset idag igen. Uteritten får vänta!

Efter det ska jag hårddrilla min elev i markarbetet på 2 hästar. Inte det mest optimala med tanke på min hals, får bunkra upp med "fiskarens vän":)


Hoppa kan hon misann...det är värre med ridbarheten:p

Kommentarer
Postat av: malin

SV: NÄ söderköping blir det inte denna gång om det är starrys tu tänker på:P de har föresten flyttat ;)



men nu verkar det som att det inte blir nåt annat besök heller för eventuellt har jag tingat en valp i Norge...ja jag vet att jag är lite galen ;)

2011-03-17 @ 08:21:27
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: konstigt att de inte gick kommentera det inlägget. :/ jag har ridit utan flera år i min andra sadel och det ses inga direkta märken på sadelkåpan. jag tar bort allt ifrån sadeln efter varje ridtur, och de är ju störande när man fäster schabrak tycker jag. upp till var och en helt enkelt

2011-03-17 @ 09:14:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0