Här går vi upp tidigt på helgerna;)

...närvars, det hör inte till vanligheten om det inte är tävling vill säga.

Men idag har jag och älskling lovat att släppa ut pållarna mocka lite i stallet, är ju bara 9 boxar.

Igår hade jag nämligen lyxen att få min box mockat, så snällt:)

Gårdagens resultat var lite blandat men ändå helt ok. Min elev följde planen och lyckades reda upp en del kviviga situationer. Stort plus till hennes ena pålle som räddade ett och annat "felläge". Wow vilken häst det är!
Ska bli roligt att jobba med. Tror det finns mycket utvecklingspotential hos både häst och ryttare.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ja det kom typ 20 cm i fredags men det är ca 5 plusgrader så det smälter ju rätt fort som tur är! Iaf där det är skottat vilket vi har här hemma:)Skönt för er att det börjar bli vår där nere!:)Trivs fortfarande bra?:)

2011-03-20 @ 15:26:36
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0