Lycka!







Jippi!!

Våren är här:)

Igår hade vi hela 10 plusgrader och strålande sol. Idag var det någon grad kallare men fortfarande underbart i solen. Alla i familjen njuter för fulla muggar. Muffin leker i sanddynorna och jag lapar sol på balkongen:)

Ärtan firar att våren äntligen anlänt genom att gå i vårtäcke,rulla sig i sanden och vara ute till halv sex på dagarna. Dessutom har hon börjat fälla som en tok...men det kan jag leva med;)

I lördags red jag och en i stallet ut. Helt underbar ridtur med mycket trav på asfalt. Jag och Ärtan avslutade ridpasset med att sträcka ut i full galopp på ett fält...barbro fegade ur,hehe!

UNDERBART!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV:Det var ett jävla gnäll!! Jag åker till det närmaste stället eftersom min häst har ont i ett framben och hon redan står dåligt på transporten! De var mycket duktiga med min häst.

2011-03-07 @ 13:38:25
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Förlåt var väldigt trött där. Men jag bad inte om något tips om klinik, jag var redan där, och jag tycker inte rykten är sånt man ska gå efter. Jag hörde efter med oliak personer innan vad de tyckte allmänt om kliniken, där ena personen är mitt försäkringsombud. Jag fick en duktig veterinär och jag tyckte alla inblandade var duktiga. Röntgen är röntgen på alla ställen, men har man någon specifik skada kanske man kan ta reda på sådant innan såklart. Ex. kan man ju åka till Ramkvilla om man vill få sin häst sprutad, för det gör de såå gärna där har jag hört. Jag kan inte köra den här hästen så länge, varför jag fick ta stället på närmaste ort. Kalmar är inte mycket längre, men dit är vägen så väldigt dålig tyvärr, annars är de bra där tycker jag, men hästen står dåligt i kurvor. Och särskilt då med ett ont framben såklart.

2011-03-07 @ 17:23:35
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Boppen är nog en typisk cortezhäst exteriörmässigt för han är precis som du skriver grov och old-school i modellen.Dock är han verkligen inte knepig i psyket, utan jätteärlig och snäll(dock ganska nervig) så det är jag glad för :)

2011-03-07 @ 20:02:30
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0