Min vita springare...

Gud vad jag kan sakna tiden tillsammans med min vita springare.

Han var min bästa vän i ur och skur!

Jag har honom att tacka för allt jag kan idag. Bättre läromästare kunde jag ej fått.

En riktig drömponny som jag önskar kommit in i mitt liv tidigare så vi hade fått fler underbara tävlingsår tillsammans. Jag kan fortfarande känna känslan av att vända in på diagonalen i ökad trav. Finns ingen eller inget som kan överträffa den känslan. Hans gångarter var fantastiska och något utöver det vanliga!

Urban

1978-2006

Urbino-Fatima-Caribel


Lag-DM i Mantorp. Självklart felfri och topp 3 efter dressyr och hoppning


Här var jag inte gammal!

Och nej jag brukade inte tävla med graningestövlar,haha! Hade gjort illa foten så kom inte i mina vanliga stövlar:p


En av våra första tävlingar, tror jag var 12. Ser ut som en myra!


Här började min längd skena iväg...


Våran sista tävling tillsammans. Jag var 18 och ubbis 24. Jag minns hur lycklig han var över att få åka ut och tävla. Han gjorde sitt allra yttersta och var mer vild än tam. En poäng från seger både i lag och individuellt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, så kul att se bilder på din ponny!:D Måste verkligen ha varit jättekul att ha en sån läromästare!

2011-03-03 @ 16:37:46
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Jo jag älskar norrsken, :D förutom att det ofta för med sig kallare väder (dock inte denna gång...) Hoppas också att Maggan kan ha bettet... Mycket bättre andra gågen än första. Kan ju hoppas att hon fortsätter vara bra på det, de som talar för det är att hon gillar raka bett. Har dock tagit hem både ett två och tredelat kimblewick för att prova ut vilket hon gillar mest...

2011-03-03 @ 18:20:38
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Camilla Persson

Vilken härlig ponny och härliga minnen :D

2011-03-03 @ 20:19:11
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0