*Nytt "jobb"*

Kommer få göra något jag verkligen tycker om och dessutom få betalt för det:)

Har fått erbjudande att hjälpa en tjej i stallet med hennes två fina hästar. Både träna henne i markarbetet, hoppningen, "coacha" på tävlingar, lägga upp en plan med tävlingar och målsättning för året.

Dessutom kommer det bli mer ridning för mig i veckorna då jag även kommer hjälpa henne att rida hästarna när hon själv har för mycket i skolan.

Känner mig riktigt glad att jag fått förtroendet! Vi hoppade igår och från att hästen mest studsat omkring och bockat slutade det i att hon hoppade hinder på 130:)

Kommer verkligen bli roligt och ser fram emot en fullspäckad vår/sommar:)

Ärtopärto hade vilodag igår

Hon fick sig en rejäl borstning! Hon börjat rulla sig i hagen mer eller mindre VARJE dag! Sötisen!

Men misstänker att det är ett tecken på att hon trivs med livet:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0