Torsdag

Idag går hela fm åt att slappa och försöka undvika att att bli ordentligt sjuk.

Ärtan får därför vila idag. Det känns dumt att anstränga sig "mer än nödvändigt" med tanke på att jag ska med på tävling i helgen också, samt jobba 15-23 idag.

Imorgon har jag dessutom lovat älskling att baka cupcakes,hihi;)

Gårdagens ridpass kändes mycket givande. Ärtan var loss i bogarna och i slutet av passet gick det utmärkt att samla-rida framåt-samla:)

Just tempoväxlingar och övergångar är det som präglar mina ridpass. Allt för många slarvar med övergångar. Därför fick även min elev drillas i att försöka uppnå den perfekta övergången:p
Det var en trött men nöjd häst och ryttare efter gårdagens pass. Kul att se resultat så snabbt:)





Kommentarer
Postat av: Louise

sv;

- Var precis bor Ni nu ?

Vi skall förhoppningsvis till Trolleholm och därefter blir det Åsbo ryttarförening :) Du då?

2011-03-17 @ 16:30:36
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0