Berlin här kommer jag:)

Nu är det mesta färdigpackat, äntligen!!

Imorgon blir det tidig uppgång vid 4.30 och sedan beger vi oss med bil mot Tyskland (alias de smittade gurkornas land!)

Tycker alltid det är jobbigt att lämna mina djur hemma. Trots att jag vet att de har det bra. Mina små bebisar:)

C gick jättefint i ridhuset idag. Hoppade lite småhinder och red bommar.

Hade även min andra träning för den nya eleven. Jättekul att se sådana framsteg redan efter en träning. Det är en tacksam elev som suger åt sig som en svamp. Tills nästa gång ska hon träna på att rida med korrekt handställning och hålla handen sluten runt tygeln, inte ute på fingertopparna. Lille pållen fick även ridas över lite bommar och travhoppa. Han tyckte det var lite läskigt första gången men hoppade sedan så glatt över hindren som slutade på ca 90 cm.

Blir troligtvis ingen uppdatering av bloggen, ev någon lägesrapport på facebook...men misstänker att jag inte kommer ha tillgång till nätet! ärligt talat kan det vara ganska skönt att vara datorfri några dagar,hihi!

See yaah!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0