Godmorgon

Det är väl underbart att få vakna till bra väder. Sol och vindstilla:)

Sitter och försöker få i mig lite frulle innan det är dags att bege sig till stallet.

Jag har lite svårt för att äta frukost när jag går upp tidigare..min frulle brukar bestå av en stor kopp kaffe (självklart med mjölk!)

Idag fick jag dock i mig lite kiwi tillsammans med keso.
Keso är riktigt gott och mättande. Jag kommer aldrig ledsna på keso:p

Idag är tanken att Ärtan ska gå två pass. Ett nu på morgonen och sedan ett i em.
Nu på morgonen kommer jag sätta mig i ridhuset för att trimma lite lösgörande övningar. Med andra ord blir det mycke ställa, överböja och flytta. Har planer på att rida med vanligt bett, achennosgrimma och ev åker gramanen på.

I em blir det förhoppningsvis dressyrträning för en i stallet och en liten runda på fältet med Ärtan.

Imorgon hoppas jag på att kunna få lite nya bilder och kanske någon film när jag hoppar Ärtan och min elevs häst!



Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Hihi, jag älskar också keso :P Det är väldigt gott att ha i nyponsoppa!

2011-05-06 @ 09:21:38
URL: http://equilina.se
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: haha ja det får vi hoppas! lite lugnare får hon gärna vara

2011-05-06 @ 11:13:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0