Mot stallet

Nu blir det strax stallet. Väntar bara på att min lasagne ska bli hyfsat klar i ugnen (jag kan leka duktig hemmafru om jag bara vill:p)

Idag ska vi ha ett litet stallmöte för att checka av läget. Det enda jag ska "påpeka" är hur viktigt det är att Ärtans vattenhink fylls på i boxen. Hon dricker nämligen ogärna ur vattenkoppen och jag vill garantera mig om att hon alltid har nytt vatten vid insläpp.

Annars kan jag ärligt säga att jag nog aldrig har stått i ett stall där allting flyter så bra, inget skitsnack eller tjafs. Underbart skönt! Men det kanske beror på att vi bara är två inackorderingar utöver ägarnas hästar?

Jag hade planer på att rida ut idag, men det får nog tyvärr bli ridhuset. Vädret är minst sagt ostabilt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0