Sun is shining

Underbart väder ute. Jag älskar hösten!
Det känns så roligt att kunna börja planera sin ridning lite mera, lägga upp en träningsplan.
Jag tror att Ärtan är i ganska bra kondition och form trots "vilan" (hon har ju inte stått helt utan tömkörts, joggats och skrittats ut)
Idag blir det vila med tanke på ET besöket igår. Kanske bara går en promenad i solen.
Imorgon ska hon få joggas igång i ridhuset. Skönt att jag kan få rida på böjt spår igen. Det mesta blir så mycket lättare då,haha. Om igångsättning och muskelbyggandet går som planerat hoppas jag kunna hinna med någon liten tävling innan årets slut...annars laddar vi för en rolig vinterträning istället.

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: Åh tack snälla! Nu överväger jag att genast åka till sharpman o kika! :) Sharpman - Hööks 2-0! ;D

2011-10-12 @ 10:19:54
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson

Håller alla tummar jag kan :D

2011-10-12 @ 12:47:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Jossan

Välkomna till NYA FreJos!



Nya spännande saker att handla och vi inväntar ytteligare varor..

Dessutom har vi kvar av sortimentet från JIN Stirrups som vi säljer till vrakpriser!



Kommer bland annat att sälja märken från USA som Equine Couture & Tuff Rider som ej säljs i Sverige, har redan fått förfrågningar om att ta hem vissa saker i dessa märken..



Klicka in och ta en titt vettja

2011-10-12 @ 14:31:57
URL: http://www.frejos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0