Underbara helg...

Jag har haft en härlig helg tillsammans med älskling.

Han är den allra bästa! Fick en urmysig present.

I november styr vi kosan mot Italien och Rom för en romantisk weekend:)

Vi var där för 5-6 år sedan och det ska bli härligt att komma tillbaka. Rom är en underbar stad. Blir perfekt att handla lite julklappar också.


Vi kommer bo "mitt i smeten" 5 min från Colusseum!

Update på hästfronten då.... Ärtan har joggat i ridhuset 2 dagar och känns väldigt fräsch. Igår valde jag att ha en graman på eftersom hon lätt blir lite stark och ivrig så här i början. Vi ska jogga lite lätt idag med, innan det är dags för massage.

Ärtan ser förresten ut som en ZEBRA. Lånade en klippmaskin i stallet som hade på tok för grova skär. Hade egentligen inte planerat klippning förrän om någon vecka men med hennes björnpäls fanns det inget val. Hon får vara lite dåligt klippt (lämnade huvud och halva benen)....för det växer snart ut igen och kommer behöva klippa om några veckor igen. Tur att vi inte ska tävla,haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0