Ett litet steg närmare...

Att det ska vara så svårt att få tid hos en bra kiropraktor här nere. På tok för mycket hästar antagligen.

Det närmaste jag har kommit so far är en tid hos camilla den 22/9. Återbesöket hos ulrike är den 23:e. med andra ord känns det alldeles för sent. Nödlösningen är att prata med ulrike för att flytta fram återbesökstiden några dagar, mindre lockande.

Hade lite förhoppningar om att Håkan skulle komma ner i närheten om någon vecka men han hade precis varit här så nästa besök blir först i början på oktober. MEN det kanske kan vara lagom för besök nr 2 (ärtan lär ju behöva mer än en behandling)

Jag har varit i kontakt med 2 stycken andra. Den ena är superbra, hon har varit i stallet innan. Problemet är att hon håller till på västsidan så är lite för långt bort. Hon kunde ev klämma in ett besök om vi blev fler. Har lyckats få med 3 hästar till så vi är minst 4 stycken....men vet inte när hon har tid ändå. Sedan ska jag återkomma till en som håller till här i krokarna, även han väldigt populär om med min tur har han väl ingen tid förrän i oktober.

Vad uppgiven man blir! Jag vill ju helst åka redan imorgon!

Nu blir det iaf stallet för att pyssla om min pärla. Idag ska vi gå promenad, borsta, ge metacam och massera ryggen.Spännande värre;)
Imorgon blir det skrittning eller tömkörning.

Jag skulle behöva köpa egna tömkörningsgrejor. Får nog bli någon budgetvariant, även fast jag helst skulle vilja ha en rejäl i läder:( In my dreams...alla pengar kommer gå till behandlingar.

Vilken tror ni är bäst av de sämsta (så att säga,hehe!)?


Tömkörningsgjord Hööks 469:-


Tömkörningsgjord Horze 229:-

Eller Hansbo i nylon 589:-

Personligen gillar jag Hööks bäst då inspänningsmöjligheterna är större med ringar längre ner på sidan. Å andra sidan är Horze gjorden jäkligt billig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har den från Hööks och den har faktiskt funkat riktigt bra!

2011-09-07 @ 17:24:06
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Jag har Hööks och för det priset kan jag inte vara annat än nöjd!

2011-09-07 @ 18:12:44
URL: http://equilina.se
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Jag har Hööks och för det priset kan jag inte vara annat än nöjd!

2011-09-07 @ 18:12:56
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0