Yes

Nu är det bestämt med Levaras nya fodervärd.

En jättegullig tjej som kommer ha henne i grannstallet. Hon kommer träna för mig någon gång i veckan och det bästa av allt är att jag får sköta all hoppning:)

Jag kommer rida henne 1-2 ggr i veckan och även tävla henne framöver

Superskoj att vi fick till en sådan bra lösning!

Idag joggade jag henne lite lätt i ridhuset och hon var minst sagt pigg och framåt. Ser fram emot att komma ut på tävlingar med denna härliga häst.
Vi ska försöka hitta någon tävling om 3-4 veckor. Isf blir det en mjukstart med någon 110 klass.


Kommentarer
Postat av: malin

oj, det låter verkligen som en superbra lösning ju!

2011-09-18 @ 20:39:34
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0