Fika

Varit i Lund på kurs hela dagen. Vi slutade lite tidigare så hann med en kopp varm choklad. Går åt i det här ruggiga vädret, brr!

Igår trotsade jag regnet och hoppade Levara på utebanan. Måste säga att det är super att ha en bana som tål så mycke regn. Inte mycket till klaffs här inte! Levara hoppade runt lekande lätt. Vi jobbar på att rida helt perfekt. Perfekt i balans, i rytm och med perfekt avsprång. Det går framåt och jag märker hur min ridning utvecklas hela tiden. Höjde upp från 90 till 120. Hoppade samma bana med fokus på bibehållen rytm och att hon går i en lugn stor galopp. Valde sedan att hoppa en kombination där vi höjde lite ut. Avslutade på 140 höjd och jäklar vad hon hoppade upp sig. Jag landade på halsen, nära lite markkänning där;) jag får bättra på min balans tror jag, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0