Tävling

Detta gör mig så frustrerad och jag kommer få gråa hår i förtid.
Ni ka få se filmen, laddar upp den imorgon kväll när jag har tid...men hon hoppar så fruktansvärt fina språng vissa hinder och mindre bra vissa hinder. Jag försökte lägga om ridningen lite, ha mer tryck och låta henne komma lite utifrån, men sen ligger jag på "normalt" avsprång och då petar hon:(
Precis som ägaren och jag konstaterade stämmer 10 av 15 bitar på banan, vi ska bara få ihop alla bitar. Höjden är inget problem iaf.
Känslan var mycket bättre men trist att inte resultatet blir det.
Imorgon åker vi och hoppar i div 1 laget, en 130 klass i Fjälkestad. Nu blir det tagga inför jobb hela dagen och kvällen,pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0