Fredag

Åh vad det är roligt att rida nya hästar, lära känna dem, hitta knapparna och känna hur de utvecklas. Idag var blott tredje gången jag satt på min elevs sto, den efter akribori(förövrigt garibaldi på mödernet) Nu känner jag verkligen vilken kapacitet hästen besitter! Att sitta på henne är som att sväva på moln. Mycket jobb kvar innan hon är bärig och orkar jobba korrekt men helt klart en liten stjärna inom dressyren. Hoppas jag får möjlighet att starta henne några klasser:) Bella går tillbaka till dressyren, det kanske är där jag hör hemma;)

Nu blir det middag och imorn väntar en låååång jobblördag!

Trevlig helg mina vänner. Har förresten fått några intressanta svar på annonsen, spännande!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men åhh då måste det nog vara mamman till min, om den heter Magnolia? Han kommer från österlen o e cardento-akribori-garibaldi. Vad spännande :) Film på min http://www.youtube.com/watch?v=F7Z8lV4wEr0 han är 5 år, stor o valpig men rolig att rida :)

Svar: Vad roligt! Ja det stämmer att det är Magnolia:) Hon är väldigt efter i utbildningen men i grund och botten en mycket trevlig individ. Lagom stor, rör sig med luftiga lätta rörelser. Ska se till att få en film vid nästa träningspass så kan jag lägga upp den här:)
Bella

2012-08-10 @ 21:10:43
URL: http://www.annadicksson.se
Postat av: Anna

Ja vad roligt gör gärna det :) Jag har bara sett henne gå i hagen med föl, så det hade varit jättekul att se henne gå :)

2012-08-11 @ 10:15:40
URL: http://annadicksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0