Off

Det är lite off här. Mycke som händer men lite tid över för att uppdatera. Gårdagen bjöd på stora kontraster, från filminspelning till dressyträningar i ösregn, haha! Filminspelning kanske är att ta i men jag var med när ett produktionsbolag spelade in kortfilm på mitt jobb. Alltså gisses så pinsamt det kommer bli när detta visas!

Vidare till träningarna. Jag gillar verkligen kontrasterna mellan mina elever och deras hästar. Det är stimulerande och utmanande att få alla eleverna att utvecklas och bli så bra de bara kan bli. Den absolut charmigaste hästen jag tränar måste vara A, en supersöt nordsvensk vars utvecklingstrappa gått spikrakt uppåt. Vilken energi och kraft det finns i sådana hästar. Maffigt att se dem arbeta på rätt sätt och röra sig med lätthet:) lovar bild nästa träningstillfälle, telefonen låg i säkert förvar inne i bilen pga skyfall!

Nu ska vi fira helg. Förhoppningsvis slutar kvällen i Olofström. Olofström tänker ni? Förbövelen det är ju hockey, wiii:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Ja, Berlin är supermys! Tusen tack för ditt tips, tyvärr hade vi för mycket att göra och för lite tid så vi hann inte med. :( är det vid dom judiska kvarteren?

Svar: Visst är Berlin en grym stad! Tyvärr går tiden alltid för fort där. Så mycket att se och göra hela tiden. Jag vet faktiskt inte om de är det området som är de judiska kvarteren, ligger ovanför Alexanderplats och påminner om söder i sthlm. Varenda liten gata är smockfull av mysiga krogar och suspekta barer,haha!
Bella

2012-08-26 @ 09:27:09
URL: http://sofiebergling.blogg.se
Postat av: Siri

Gud jag mÅste hitta en tränare som är som du är.

Svar: Hihi, jag är grym;) Skämt å sido...men tycker det är så viktigt som tränare att träna alla elever efter deras egna förutsättningar och målsättningar. Alla vill inte/kan inte bli GP ryttare, men kanske kan bli bäst på att vara hobbyryttare:)
Bella

2012-08-26 @ 16:20:35
URL: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0