Men åhh

Har ett ton med grejor att hinna med idag och mitt i allt bara måste jag ju kolla på hoppningen. En riktig nagelbitare är vad det kommer att bli. Hoppas och tror på Sverige:) Ärtan gick så fint igår, särskilt galoppen var hon ridbar och lösgjord i redan från första stund. Kuuul! Men jag var trött i benen efter att ridit två hästar åt mina elever innan. Båda dessa två är hästar som kräver mycket utbildning och ridning med skänkel fram till hand. Det blir en och annan korrigering, göra om göra rätt. Fast det är roligt när både eleven och jag ser, känner skillnad. Tre träningar idag med, kul när det rullar på:)


Kommentarer
Postat av: Siri

Åh jag skulle också vilja träna för dig. Orka bo så långt booorrrttttt.

Svar: Kom hit på helgcamp!! Svettas lite, käka god mat och njut av havet:):)
Bella

2012-07-31 @ 12:30:41
URL: http://lamints.blogg.se
Postat av: Siri

Jaa fan det kanske vore något?! Annars kanske jag kan komma på fatcamp till vintern när jag har ledigt i fem veckor, känns lite omotiverande att åka typ hundra mil för en helg HHEEEEE.

Svar: Wiii, vintern 2013 it is!!
Bella

2012-08-01 @ 23:19:09
URL: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0