Men oj då

Dålig updatering, jag vet. Så trist att inte appen fungerar. Jag har flera fina bilder att lägga upp:)
 
Jag har inte glömt frågorna som dykt upp, lovar att ta tag i det under morgondagen när jag är "typ" ledig. 
 
Ärtan trimmas på för fullt. Nya fina hovar idag, check! Jag har alltid en dialog med min hovslagare, underbart att hittat rätt. Det finns så många lurendrejare och förståsigpåare inom den branchen, tyvärr. Igår galopptränades hon i värmen på fältet. Tur att det fläktade lite grann, en supersvettig löddrig häst efter några varvs cantring på fältet. Idag trimmades det dressyr. Hon blev mjuk och fin efter lite nötande med övergångar. Jag tror att galoppjobbet satt kvar lite i kroppen från gårdagen. 
 
Ikväll har jag faktiskt anmält Ärtan till en tävling, wooohooo:)
 
Vi startar upp och ser hur det går, om hon hoppar väl och med rätt inställning. 110 och 115 i Frosta. Känner jag min Ärta rätt kommer hon vara både stark, het och laddad. Det kan nog ryka en bom eller två på vägen, men med bara hon har glädjen kvar att vilja hoppa så är jag glad. Hon är ju trots allt 17 år (med energi som en 5 åring)
 
Imorgon blir det trim med lite bommar för att sedan skrittas ut onsdag, följt av lite akupunktur, laser och knådning hos ET-Camilla!
 
 
Oh no...snart dags för klippning igen för min långpälsade madame!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hehe som min tant alltså. Lasse däremot, som är fem, beter sig mer som tjugo. Förtidspensionär.

Svar: Haha, förtidspensionär! Gud vad fin och trevlig din nya ser ut!! Jag blev apsugen på en unghäst som de hade ute på deras youtubekanal!!
Bella

2012-07-03 @ 00:00:12
URL: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0