Suck

Bra att appen har fungerat:( Hemma från en otroligt seg tävlingsdag, men det fanns en pålle som verkligen tyckte det var kul, haha! Så här i efterhand kan jag konstatera att jag borde valt ett annat bett, med lite mera skarphet. Hon blev nämligen ruggigt stark och dragig i första klassen. Klass ett som var en 110 med två faser. Det kändes hemskt! Som att jag var en trasdocka som satt ovanpå, haha. Men nolla i grunden och tyvärr ett ner i omhopp. Inte mycket att säga, skitpet. Till andra klassen, en 115 ackumulator valde jag att ta bort den ena tygeln till gagbettet. Jag red alltså enbart med den "skarpa" tygeln. Gisses vilken skillnad. Hon väntade och blev inte alls lika dragig. Väldigt fina språng och helt med på noterna. Både hon och jag var lite ringrostiga så fick ett skitpet i denna klassen med. Peta treans räcke som låg på distans från en oxer. Blev själv kvar lite i handen, borde blivit klar tidigare! Men det känns så skoj att hon är fräsch och trots sina 17 år älskar detta med hoppning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0