UTERITT

Idag lastar vi pållarna och åker en sväng för att rida ut i skogen:) 
 
Välbehövligt och skönt att låta hästarna sträcka ut på mjuka skogsvägar. En av många fördelar med Österlen och Skåne. Vi har nära till både hav och skog!
 
Efter det är det dags för mig att åka iväg och ha derssyrträning för en ny elev. Idag är jag ledig från mitt vanliga jobb så blir att jobba med företaget och fixa lite här hemma. Solen skiner ute, äntligen! Jag ska ta en PW med mina nya neongula shorts från HM,haha. Känner att jag hamnat lite efter med min egen träning under semestern. Vet inte varför det blir så, men idag blir det andra bullar. Nu är det dags att sätta fart igen, även fast det nog varit nyttigt för min kropp att återhämta sig lite. 
 
Igår bokade vi resa. Blir en långweekend i Berlin om några veckor. Andra besöket för min del. Vi var där för något år sedan. Berlin är verkligen en spännande och intressant stad. Hoppas på några mysiga dagar tillsammans med min älskade:)
 
Förra Belinbesöket...apnöjd efter att vi inhandlat ett gäng med munkar:) 
Denna gången lyxar vi till det och bor på Hilton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0