Woop!

Nöjd över att svettat mig genom 1 mils PW i gassande sol:)
 
Det tar sig! Den här veckan har jag nästan enbart fokuserat på promenader och lite stärkande övningar hemma  istället för att springa. Mina lår blir så biffiga av att bara springa så jag måste tyvärr stå över det ibland för att inte se helt sjukt opropotionelig ut:p
På söndag kör vi igång med löpträningen igen:) Vill börja blanda in lite intervaller också för att öka på flåset. Känner att jag kan ta ut mig mer när jag tränar eftersom jag snabbt kommer ner i normal puls igen, skulle bara vilja ha någon att träna tillsammans med. Skulle kännas lättare när man kan motivera och peppa varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0