Hellweek har börjat

Mest är det hellweek för att jag fortfarande är sjuk. Men sen är det fullt upp på mitt "vanliga" jobb och även på hästfronten i företaget är det mycket som händer.
Hela denna vecka ska jag försöka kombinera ihop träning av ett 10 tal elever som är på läger här i närheten med mitt jobb och dessutom ha en häst som kommer för lite tillridning några dagar. Lägg därtill att min lilla Ärta kräver sin beskärda del av motion för att må bra. Hur ska jag hinna? Förkylningen gör att allt känns lite extra jobbigt också. Dessutom stoppar den mig från att träna, suck så tråkigt. Jag vill ut och springa!
Nu är det dags att hitta en tävling att åka ut på. Jag ska försöka planera in någon reg 110-120 om några veckor. Får se vad jag hittar:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hade du bott närmre hade du haft en assistent:D Fast du skulle ju också få mer att göra eftersom jag lätt hade tagit upp din tid med träningar;)

Svar: Åh du är så välkommen sofia:) lasta in pållarna och kom ner en vecka på träningsläger. Vi har flera lediga boxar:):)
Bella

2012-06-18 @ 12:46:59
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0