Tisdagen

Tisdagens hästeri... och ÅH vad jag är trött på att blogg appen fortfarande inte fungerar. Igår hade jag faktiskt en hel del tid över på kvällen för att blogga. 
 
Ännu mer irritation över att jag tog bilder på Ärtan som testade den nya uppbindningsplatsen...de verkar ha försvunnit. Suck! 
 
Tillridningshästen gick som en klocka. Han har verkligen blivit starkare och bär sig mycket bättre. Fortfarande mycket jobb kvar men han är arbetsvillig och vill lära sig. Ärtan trimmades på utebanan. Vanligt tränsbett och gramanen på. Red henne ganska mycket framåt för att sedan samla upp och göra övergångar. Galoppen var riktigt fin. Särskilt vänster galoppen. Höger galoppen måste jag jobba henne lite mer i för att hon ska släppa. Tror det får bli lite träning med förvänd galopp idag. 
 
Stallbyggnationen går framåt. Längtar tills det är klart. Det kommer bli så ljust och fint:)
 
Här lite bilder innan ridningen igår:
 
 
Visst har vi härliga ljusinsläpp med gaveln och de små infällningarna i taket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0