130

Härligt att börja tävlingsäsongen med att sätta en nolla i 130 klassen. Vår andra start i 130 tillsammans:)

Jag red fruktansvärt dåligt. Pinsamt dåligt. Har nog aldrig ridit så illa, men oj så hon hoppade. Vet inte om jag ens vågar lägga upp filmen här:s Känner mest för att radera den eftersom jag inte vill bli påmind om min dåliga ridning. Skärpning från min sida till nästa start tror jag. (skyller på att min tidplan blev störd av ett avbrott i tävlingen på 30-40 minuter...eller att jag fick lite "grus i ögat",haha)

Levara hoppade iaf helt fantastiskt! Vissa språng var hon en halvmeter över hindret och totalt fokuserad och klar på uppgiften.

Superskoj att få tävla en så fin och härlig häst:)

Kommentarer
Postat av: Siri

Wooopwooooop! Grattis.



Jag tycker att du ska lägga upp den ändå! Jag vill se även om du red som en valnöt.

2012-03-09 @ 09:26:58
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0