Heldag

Igår var jag ledig hela dagen så idag väntas heldag på jobbet! Inte så mycket uppdatering med andra ord, för direkt efter jobbet blir det stallet och lite ridning:)

Igår var jag ute och löptränade en stund. Konditionen och styrkan blir bättre, superskoj att känna sig så stark i kroppen. Jag tycker själv inte att jag springer särskilt snabbt, men enligt Jon så gör jag tydligen det,haha. Jag har ett nytt smeknamn, lilleskutt;)

2 km på 8,5 min det är väl relativt snabbt va? Igår försökte jag hålla igen lite och sprang längre istället. Underbart skönt att ha ytterligare en bra löprunda i kroppen. Jag ska försöka hinna med ett pass ikväll med för imorgon har de lovat sämre väder igen:(



Kommentarer
Postat av: sara

sv. Tack! <3 Nej det är inte lätt, men det blir bättre och bättre ju mer jag rider han! Ja precis som pontus säger där i slutet så ska det gå lite långsammare senare men först kunna svänga åt höger haha! Rider alltid två meter innaför spåret from nu när jag rider på banan, har honom helt rak, i höger varv alltså. Känner redan skillnad så det är ju kul. :D

2012-03-28 @ 16:03:47
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0