Tvättar

...tävlingsschabrak och laddar inför årets första start som går av stapeln på torsdag. Imorgon blir en fullspäckad dag. Några timmars jobb, ridning av tre hästar och två träningar. Dessutom vill jag hinna med att putsa och packa det mesta färdigt. Dagen kommer gå i ett har jag en känsla av!
C hoppade helt strålande idag. Wow vilket hopp han har. Det ska bli spännande att testa honom på lite högre höjder framöver när han blivit starkare i kroppen. Just nu överhoppar han sig något enormt men det går förhoppningsvis över desto mer rutinerad han blir i hoppningen.
Och JA, Ärtan skötte sig exemplariskt på uteritten idag. Mycket trav och skritt på asfalt i soligt men lite kyligt vårväder.

Kommentarer
Postat av: Sirpan

Shit pomfritt, måste också tvätta mitt. Måste bara välja vilket jag ska använda först. Alltid lika svårt, trots att jag i slutändan alltid väljer samma.



JAG VET! Bäzta färgen. Längtar till summer så jag får tillbaka min apelsin, det skär i hjärtat att ha en apelsinformad häst med fel färg.

2012-03-07 @ 08:31:04
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0