Favorit

Schabrak:
1. Equiline. De bästa märket du kan ha på ett schabrak. Håller tvätt efter tvätt, lagom i tjocklek och snygg klassisk design. Tror jag ska unna mig ett nytt vardagsschabrak i Falsterbo om jag hittar ett snyggt:)
Här ett av tävlingsschabraken. Vitt med brunt och marinblått!
2. Mias. De har passform, hållbarhet och en klassisk stil. Perfekt sommarschabrak då de torkar på några minuter!
Nougatbrunt med guldpasspoal!
3. Hansbo sport. Nu pratar vi nostaligi;) Menar det gamla Hansbo innan det blev uppköpt av Willab och förvandlades till ett skitmärke. Passformen är grym på dessa gamla schabrak. Jag tror det finns 3-4 st i min samling. Samtliga många många år! Fanns så snygga färgkombinationer på den tiden de tillverkades. Kostade runt 600 kr om jag inte minns fel.
Här ett grått med vit och silverfärgad passpoal.
Andra märken jag föredrar:
*Eskadron, Anna Scarpati och Esperado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0