Känslan av produktivitet

Åh visst bara är det en så underbar känsla när man får saker och ting gjorda?

Varesig det handlar om jobbet eller att putsa det där tränset som hängt skitigt i över en vecka.
Idag har jag fått klart med flera annonser på jobbet och dessutom lyckats få in en ny bokning i juni:)

Efter jobbet var det planeringsmöte i stallet. Vi håller på att sy ihop alla våra verksamheter, planerar clinics, pay and jumps och andra roliga evenemang. Skoj! På söndag ska jag dessutom göra något jag aldrig gjort innan. Vara domare och speaker på en liten hopptävling,hihi. Klasser från 20 cm till LD så är bara en liten klubbhoppning, men roligt ändå.

Ärtan har gått så bra flera dagar nu. Det känns som att jag hittat "rätt" bettkombination. I allafall just nu. Det är ju föränderligt;) Idag förtjänar hon en skön uteritt. Imorgon är det helg. Då ska jag åka med Levara in till ET för att kolla muskulaturen. Blir uppdatering direkt därifrån tror jag.

Trevlig helg! Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Siri

Jag får aldrig saker gjorda, är avis på alla som lyckas!

2012-05-16 @ 18:25:35
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0