Konferens

Var iväg på konferens för några dagar sedan, på bornholm. Det är väl underbart att vakna upp till detta, eller hur? Det gäller att uppskatta det man har i sin närhet och ibland är det lätt att ta saker och ting för givet. När man bor med havet som granne och traskar längs med havet varje dag förtränger jag den underbara frihetskänslan som havet ger. Så därför tvingar jag mig själv att stanna upp ibland, ta ett djupt andetag och blicka ut över den öppna horisonten. Precis detta gjorde jag på resan. Trots att det är samma hav som hemma var det underbart att bara sitta och titta ut över havet:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1753868/images/2012/pic_508063c3e087c34b044bf23c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0