Vardagen rullar på

Jag har egentligen inte så mycket tid till att blogga, och inte lust heller för den delen. Vardagen rullar på, jobb blandat med träningar.  Jag försöker hålla igång Ärtan lite smått så att hon ska vara hanterbar för personalen i stallet. Joggade henne ca 30 minuter i ridhuset igår och till hennes stora glädje fck hon skutta två sockerbitshinder. Åh vad jag kommer sakna känslan av att flyga över stora hinder:( Känslan av att vara oövervinnerlig. Kan verkligen se tillbaka och minnas alla bra träningar vi hade för några år sedan. Inga hinder eller övningar var för stora eller svåra. Jag visste att jag satt på en häst med enorm kapacitet och vilja att göra rätt. Tvekade jag vågade hon åt oss båda tillsammans....
 
 
Det är bara att hoppas att jag någongång i livet har turen att träffa på en sådan häst igen...

Kommentarer
Postat av: Siri

<3

2012-10-03 @ 13:17:50
URL: http://lamints.blogg.se
Postat av: Marie

Vad sa vet. om henne? Förstår om du inte vill berätta, men hav hänger inte riktigt med.

Svar: Vet. sa att hon inte bedömer det som behandlingsbart, hon vet nämligen inte var hon ska börja isf. Hon visar reaktion och ömhet i nästan alla leder:( hö bak är värst och härstammar troligtvis från något ryggproblem. Eftersom jag regelbundet behandlat henne hos ET och samma saker kommer tillbaka om och om igen hänger det samman med något djupare problem:( ja det var den kortfattade historien iaf.
Bella

2012-10-08 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0