Lite hektiskt

Såhär efter sommaren och turistsäsongen börjar nog den mest hektiska tiden på jobbet för mig. När vi är mitt inne i "svängen" så är det mesta av mitt jobb redan gjort, och nu kommer en fas på jobbet som är relativt krävande. Evenemang inför hösten och vintern ska gå från idé i huvudet till konkreta nedskrivna planer med dagar, tider, priser och menyer. Sedan ska detta marknadsföras i rätt kanaler, med rätt textsammansättning i rätt tidpunkt. Utöver detta är det två stora mässor som jag har fullt ansvar för att fixa. Hur stor monter, vilken teknik behöver vi, hur ska vi marknadsföra oss, schemaläggning och tidsplanering. Lägg därtill att rodda inför stora konferenser, planeringsmöten och cateringar. Missförstå mig inte, jag gillar mitt jobb. Det är utmanande och omväxlande, men inland blir det för mycket och allt bara hopar sig. Svårt att lämna jobbet på jobbet då...

Tur att jag har min fristad i stallet och att jag genom mina träningar får använda andra delar av hjärnan:) imorgon ska jag njuta av en ledig dag, bortsett från träningar på eftermiddagen då:)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0