Uppdatering

Jag har nog vuxit ifrån det här med att blogga, eller så är det helt enkelt så att jag prioriterar tiden till annat.

Nulägesrapport på hästfronten:

ärtan lever livet ute på lösdrift. Är tjock som en tunna men väldigt harmonisk. Jag håller i en massa träningar, både för ponny och storhäst. Kul att de verkar uppskattade, jag gillar verkligen att undervisa:)

Min egen ridning är sporadisk. Hjälper en tjej i stallet med hennes hopphästar. Trimmar dem lite på backen och får även förmånen att underhålla min hoppning. Den ena är en 7 årig valack som gått 140 klasser so far, den andra ett sto av mer speedhästmodell. Gårdagens ridning bestod av hoppning. Div linjer och serier för att stärka och konditionsbygga!

Till hösten hoppas jag på att kunna skaffa mig något eget att utveckla. Men har ingen brådska.

Det känns rätt skönt att inte ha några måsten när det kommer till stallet. Inte behöva mocka, lunchfodra, fixa in och uttag mm. Nu bara glider jag in och rider, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0